CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 6, 2009

Aktiviti hujung minggu

hari jumaat 3/04/09 memang sangat2 letih..balik jer dari kerje pergi ambik keropok yanag aku kirim kat ct pastu aku, c'la n ct pergi uptown bersama ...kiteorg bukan membeli pun just cuci mata..memang memenatkan...masa tu pukul 1 pagi mata haiqal n rayyan masih segar bugar lagi..memnag sapport betul lah mama n abah dia nak berjalan...hehhehe..anak c'la izz pun sama gak mata segar bugar.....suami aku banyak beli barang utk haiqal jer..pantang tgk benda dia suka dia nak..so mlm tu dapat lah cermin mata dan jam..bukan main suka dia..kesihan kat rayyan tgk jer abg dapat barang..barang kat situ macam x sesuai jer untuk anakku yang kecik ni..
Keesjkkan harinya bangun pagi ..kemas rumah dan buat cupcakes..rumah dah macam tokang pecah..huhuhuh..penat sungguh ..habis setengah hari kemas umah..tu pun x siap lagi kemas n cupcake spun belum di hias lagi.cupcakes tu nak pagi kat faiz sepupu suami ..saje je nak hadiah kan kat dia...lepa zohor kiteorg bergegas pulak nak keluar ..pergi makan pastu nak ke kajang pulak ..dlm perkalan ke kajang oranag seng heng telepon peti sejuk dah sampai..nasib baiklah matmin ada kat umah leh lah dia sign.ganti peti ais baru..peti ais lama yang kawan ku bagi tu dah rosak..memnag dah lama teringin nak beli peti ais lama..ingat yang lama tu nak bagi nenek kat kg..sebab masih elok..x sangka lah pulak jangka hayat dia nak tamat...so beli lah peti ais 2 pintu jenama sharp..ok kite sambung lagi pasal pergi ke kajang ..actualy aku ke sana sebab nak jahit baju raya..hehhehe..padahal raya lambat lagi..alah preparation awal ..hehhedalam pukul 9 mlm camtu kiteorg bertolak balik ke umah ...sampai jer bergegas sambung kerja yang tertangguh kat umah tadi..menghias cupcakes...so kietorg tido dalam kul 2 pagi..mata pun dah ngantuk kan..
keesokkan pagi 5/04/09..bangun awal2 kemas sikit umah then bergagas nak kelas kek maklang azie..aku belajar bua moist choclate kek.. memnag sedap kek mak lang ..tq mak lang kerana sudi ajar lia..balik dari umah maklang aku pergi ke rumah faiz utk sambut birthday dia..cupcakes dah ready ..pastu aku hadiah kan lagi kek yamg aku buat kat umah maklang tu utk faiz....dlm kul 5 petang aku balik kerumah ..rehat....


Share/Bookmark

0 comments: